Design by Rania Rönntoft

Christmas day

Vågar nog påsta att jag haft en av de härligaste juldagarna idag. Klarblå himmel, glittrande vit snö och skidåkning i alperna. Började med att jag försov mig och blev väckt av kantorn, skyndade mig så, blev klar i tid och jag, och kantorns två söner gick ut och vänta på Jan-Olof som skjutsade oss till flygplatsen. Sen blev dagen helt jättehärligt fantastisk. Väldigt blåsigt, kallt och isiga backar, men så skönt att bara glida runt i backarna, ta liftsystemet så som vi kände för, åka och sätta oss på en restaurang, äta pizza och sen åka vidare nån timma för att åter sätta oss på bussen tillbaka hem. Bussresan hem fick mig att tänka minnas alla sälen och trysilläger. Mörkret som kommer utanför, halvsovande människor i bussen, och själv samtalande om det mesta från himmel till jord. Och nu sitter man här med en spinnande katt i knät.






God fortsättning!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

åh låter härligt! :D <3

2009-12-26 @ 09:30:04
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback