Design by Rania Rönntoft

*mutter mutter*

Imorgon är det basar och idag har det förberetts, i mängder. Mest hjälpt till i godisståndet som blev jättefint och juligt men även sprungit runt som en virrig liten sak och hämtat det ena, letat upp det andra osv. Men imorgon blir det kul! Bortsett från en sak då, folkdräkt... Fortfarande inte bestämt mig för om jag ska var duktig och ha den eller inte. Usch vad jag inte vill ha den dock! Inte, inte alls ha den och jobba i! Nejnejnej. Aja, lär väl bli att den åker på ändå.

Nu ska jag kila.
Ha en trevlig fredagkväll!
Ciao

"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback