Design by Rania Rönntoft

Onsdag

Skola här idag, så massa barn med föräldrar, baguetter, baguetter, baguetter, bullar vi inte kom åt då de är i frysboxen som är övertäckt med mat. Gitarrlektioner, intervju med Nice matin, stök, städning och förberedelser. Ligger så här i sängen med en liten gnagare brevid mig och tänker på djuren där hemma.

När Zaratea kommer träffa dem, kommer hon vara nästan 1år. Spännande tanke. Undrar om Scott fortfarande kommer ihåg mig då? Antar att han gör det, för han är ju en väldigt smart vovve, dock inte så välvårdad längre har jag hört... Nu ska jag nog dock försöka ta mig till badrummet så jag kan borsta mina tänder, ta ur linserna och så småningom gå och lägga mig.

Natti!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback