Design by Rania Rönntoft

söndagsmiddag

Idag har jag varit i Menton där husmor bor. Var högmässa där, så då bjöd hon in lite folk till middag efteråt. Så vi åkte mot Menton runt 2tiden, jag, kantorn och hennes kompis och Lotta. Väl framme mötte vi upp lite mer folk och jag, husmor och Lotta satte oss på ett café vid havet innan högmässan. Så mässa och sen till husmor som hade gjort vegetarisk lasagne. Hon är så otroligt gullig! Så det var en väldigt trevlig och skön eftermiddag och kväll. Väl hemma blev jag så attackerad att ett ltet monster som gnager på mig än. När hon inte går på mina smycken då.

Hoppas ni haft en härlig vecka och är redo för nya tag!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

veckan har varit seg men bra, indeed redo för nya tag!



hoppas du är det med <3

2009-10-26 @ 02:16:42
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback