Design by Rania Rönntoft

La vie en France

Tänkte bara snabbt titta in, skriva nån rad och slänga mig i bilen för att hämta upp Sofie och åka vidare till Cecilie. SÅ jär kommer raden/raderna.

Solen lyser, det har varit 18grader idag, jag har jobbat tre timmar, bakat bullar, fixat med blommor, Spelat gitarr och sen var de timmarna över! Lagom till det dök Annie upp och vi lunchade ute i solen och avslutade med en glass vid "hundparken". Där träffade vi även på en kelsjuk liten vovvsing. Kort och gott, underbar fredag! Nu bär det vidare!

Ciao!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback