Design by Rania Rönntoft

Helgsammanfattning

Eftersom jag verkligen går i vågor med mitt skrivande kommer här en resumé över helgen. Jobbade fredag då det var tacklunch för de som hjälpt till med julbasaren. Det var jättekul och som vanligt en del jobb med tanke på sammanhanget. Sen kom Madde hit och efter det även Julia så blev det in till Nice för lite förfix hos Madde, festande hos Sara och sen utgång. Härlig kväll!

Lördag sov jag. Gick en promenad och såg på film. That's it.

Gudstjänst idag och jag som hade hand om kyrkfikat. Alltså var det upp och köpa baguetter på bageriet vid halv åtta och sen bara att sätta igång. Var väldigt trevligt idag, lagom mycket folk och lagom hets vid fikat. Tror jag börjar bli bättre på att bedömma hur mycket folk äter. Bättre men inte bra. Sen blev det en promenix, gitarrspel och så blev det "ungdomsträff". Det var kul att träffa lite mer folk i samma ålder typ. Vilket lät ganska tragiskt, men aa. Var trevligt att dricka lite te och prata i alla fall.

Körde sen hem en tjej och nu är garagedörren inte längre hel. Way to go Emmie.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

haha hur/vad har du gjort med garagedörren?!

2010-01-24 @ 23:54:14
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback