Design by Rania Rönntoft

Shoppingdag i Nice

Dagen har spenderats i Nice och affärer i trevligt sällskap av Julia och Annie. Shoppat på rean, ätit gott och shoppat lite mer, sen kaffe och så hade dagen visst gått. Trevligttrevligt. Sa jag att jag var ledig idag samt sov 11timmar inatt? Inte? Så var det i alla fall. Hittade även en hel del på rean, vilket aldrig är fel. Framför allt inte när man precis fått lön och alltså har lite pengar. Bilder kanske dyker upp senare på inköpen, så länge får ni nöja er med de bilder bilderna från Julias kamera.



Min lunch, bestående av jättegod soppa och minst lika god sallad.



Jag och Julia, vid Place Massena påväg från affärer till restaurang.

Trevlig fredagkväll på er!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback