Design by Rania Rönntoft

När det regnar i Borås...

...är det ändå varmare än när det regnar i Nice, iaf när man mår som en prinsessa och njuter av att ligga i sin säng, läsa, gå runt lite i huset, prata med familjen och mysa med djuren. Fast det är klart, att vara uppe i mitt lilla krypin i Frankrike när ösregnet kommer, ha en katt och kura ihop sig med en kopp te och en gitarr eller en bok är också svårslaget. Skillnaden är att det är mys i tornet för det var mitt, här är det mys i hela huset. Men inte sagt att det ena är bättre eller sämre än det andra. Bortsett från att jag börjar bli väl inne i mina funderingar nu. Men snart är popcornen klara och då ska nog jag och pappa spela lite othello, eller så forstätter jag sitta här, beror på hur mycket han hunnit med i sin trädgård idag...

Det är härligt att vara hemma, men det är konstigt att det är här jag är nu. Det går inte att komma ifrån även om jag borde ha vant mig vid detta laget om ni frågar mig. Där kom popcornen och det blir othello. Så nu lägger jag upp detta och kilar iväg.

Ciao!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

med tanke på hur kallt det var tycker jag du levde tillräckligt ;) [tar igen det nästa gång!]

2010-07-11 @ 12:27:35
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback