Design by Rania Rönntoft

Isha

Städ, röj och undanplockningsdag. Skrubba skrubba efter basaren i 8timmar och man kan fortfarande knappt se att nån röjt idag. Men det har vi! Sen iväg för gitarr och fick då leta upp bilen som stod ute på gatan med nycklarna i. Inte bra där J-O. Skönt att det inte bara är jag som är tankspridd iaf. Gitarren gick bra, och hittar helt utan problem nu. Sen kör och eftersom godiset för efterförsäljningen hade plockats fram fick jag agera försäljare åt ett gäng glada och godissugna mammor. Ringde sen hem och nu sitter jag här med fantomensmärta i min arm. jag som inte trodde att det gick att vaccinera sig mot svininfluensan längre. Jag hade visst fel. Och har dessvärre släkt som håller koll på sånt. Så nu hela kvällen ska jag och min katt ägna åt att pjoska oss tillsammans, bara så ni vet!

Därför, natti på er alla!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback