Design by Rania Rönntoft

La mer

Dagen har varit helt fantastisk. En riktig söndag med slapphet, sol, härliga människor, hav och glädje. Nice är en fantastisk stad verkligen. Det är nämligen där dagen spenderats. Började med att jag sov och vaknade riktigt uppvilad, dock inte i själva vaknandes stund. Trodde nämligen att det var väckarklockan som ringde när mamma ringde och att jag därigenom var försenad. Men efter 5minuter i telefon var jag vaken och jätteglad. Gjorde mig iordning, sprang försenad ner till polisstationen, mötte upp Cecilie och åkte så in till Nice. Där mötte vi upp lite fok på stranden och där fastnade vi. Sola, bada benen, gick längs strandkanten och lät vågorna skölja över fötterna. Mötte upp Annie vid McDonalds efter nån timma och gick snabbt tillbaka ner till havet.

Lite senare gick jag och Cecilie så en promenad till hamnen och på väg tillbaka till bilen stannade vi till på en restaurang och åt kvällsmat. Vid bordet bredvid satt ett norskt äldre par som vi efter att tag började prata med, vilket var väldigt mysigt. Och nu är jag här med början på lite solbränna. Livet kunde varit sämre.



































"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback