Design by Rania Rönntoft

Slappt och slött

Idag har jag avslutat min lugna och slappa helg på ett helt fantastiskt sätt! Började med att jag vaknade tidigt och åt lite frukost, tänkte sen dra mig ner till stranden och undvika gudstjänsten och kyrkfikat. Men se det var molnigt, så min kära mor övertygade mig att istället för att cykla in till antibes skulle jag ta upp en bok, lite kaffe och bara slappa tills de var klara. Sagt och gjort, musik, bok, kaffe och choklad blev det. Och det var väldigt härligt. Verkligen. Att bara sjunka in i en bok och vara helt borta, längesen jag sträckläste kände jag.

Sedan begav det sig in till Nice för att träffa Frida, äta glass, bada lite, möta upp Josse för mer glass, kaffe och njuta vid promenaden när solen åter lyste på en blå himmel. Som sagt en mycket härlig söndag. Ibland behöver man vila har min mamma sagt och det kändes.

Så nu ska jag fortsätta min lugna helg och dra mig till kojs.
Natti!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

vilken bok läste du i nu då? :3 gargoyle, kafka eller ngt annat? ^^

2010-05-31 @ 11:58:43
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback