Design by Rania Rönntoft

Det gick ju...

Ja då var jag i ett nytt land, det vill säga Norge och närmre bestämt Hemsedal och kan bara konstatera en sak, det där med att reflektera efter mitt år i Frankrike gick ju inget vidare. Men nu är det nya tag!

Ny design, nytt land, nytt jobb, nya möjligheter och framför allt, nya kontakter. Ska bli så fantastiskt spännande! Håller för fullt på och försöker packa upp och fixa till mitt rum så att det blir hemtrevligt och inte ouppackade resväskor, och det är roligt. Känns bra att packa upp. Gillar känslan av att något nytt ligger framför mig, fast det är pirrigt. Och som alltid önskar man att det gick att flytta med sig de man älskar. Fick jag uppfinna vad som helst skulle det vara att alltid ha ens närmaste runt omkring en.

Men nu väntar uppackning och imorgon ska jag hämta ut liftkort och skidor och sen är det dags för mig och mamma att bege oss ut i backarna! Så önska mig lycka till för nu ska det bli hemtrevligt här!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback