Design by Rania Rönntoft

Första kvällen

Och sista dan innan mamma åker hem måste ändå anses godkänd. Aningens varmare idag -16 så en del skidåkning, sen ett varv i Hemsedal, köp av underställ och mat. Hem, fixa klar och packa upp helt på rummet. Göra sig iordning och ut och äta med mamma. Sjukt god mat och jättemysigt! Sen vidare hem till det gröna huset för förfest och efter det vidare till Bar(t). Detta resulterade i; Hockeyfrillevad, borttappad telefon och sjukt trevlig kväll i stort, samt massa oro. Jättemycket oro över sånt jag inte kan påverka alls. Men kvällen var verkligen hur trevlig som helst! Nu ska jag ta och byta om, sminka av mig och krypa till kojs.

Natti!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

Bar(t)? O.o

2010-11-28 @ 11:37:20
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback