Design by Rania Rönntoft

Hej mitt vinterland!

Söndag och första lediga dagen sedan jag kom hit till Idre. Det har firats med tvättid 8-12 vilket innebar att jag passade på att ta en morgonpromenad när jag redan var uppe och hoppade. Så ut i morgonmörkret begav jag mig, och sakta med säkert ljusnade det, ungefär samtidigt som jag insåg att jag var mitt ute i skogen och kanske borde vända om, vilket jag gjorde med rosröda kinder och glittrande blick. Vad härligt det var ute! Det enda som saknades var en vit pudel. Nu ska det snart gymmas eller bli lite längdåkning, det återstår att se vad när Anna kommer förbi.








Bilder från min morgonpromenad
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback