Design by Rania Rönntoft

Ledig i solen

Idag bar det av på utflykt. Då det var strålande sol och -18 och jag, Karro och Elin alla var lediga begav det sig till Solheisen. Där fanns det två ankarliftar och en knapplift. Men framför allt, sol! Sol i dalen, sol på toppen, sol i pisten, sol i liften, sol på uteserveringen.. You get the picture, det var sol. Och det var mysigt! Vi gled runt och njöt, åkte, sola och tog fina skidbilder. Vi var 3 överlyckliga tjejer som verkligen tog till vara på vår ledighet. Och vi kom iväg lite, inte långt eller länge, men en liten utflykt till solen och till lugnet. Jag har njutit. Hela dagen.

Väl hemma igen vankades familjemiddag med huset, något som ska bli en söndagsvana framöver. Väldigt härligt, alla sitter samlade, äter samma mat och vid samma tid. Det sker inte annars. Så mysigt! Sen bar det iväg till Hybel där det blev prat och youtubeklipps visning. Min söndag har varit fantastisk!




















"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

så härligt det ser ut :D

2011-02-21 @ 09:59:04
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback