Design by Rania Rönntoft

Jag veeeeet!

Jag kan inte uppdatera, det är ett faktum, som jag tänker på ganska ofta men likväl händer absolut ingenting på denna front, när jag väl är hemma är jag helt enkelt för trött eller påväg vidare, eller ska duscha, eller laga mat, eller påväg vidare som sagt. Men jag trivs med det. Jag lever livet i Hemsedal och ska försöka tänka på att faktiskt skriva lite om det och inte bara tänka på att jag borde uppdatera, utan även se till att göra det. Så varför har jag tid nu då? Jo, jag pluggar. Går steg 2 NSA skidlärarutbildning och imorrn är det teoriprov och så ska jag ha min övelse, alltså borde jag vara helt nedgrävd i mina böcker och anteckningar och bara tänka övningar, övningar, pedagogik, pedagogik, skidor, skidor, skidor och SNÖ. Därför har jag tid att uppdatera.

Så åter till mina papper.
Cherioos
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback