Design by Rania Rönntoft

Nästan som en turist

Idag har jag, mamma och pappa strosat runt i Nice. Gått i affärer, ätit lunch på Blomstertorget, badat och solat, ätit glass, gått lite mer i affärer och tagit bussen hem igen. Hade varit en väldigt fin dag om det inte varit för en liten retlig sak, jag har gått och blivit förkyld! Så ligger nu nerbäddad i sängen, med en skrikande hals, feber och en kopp te brevid mig. Tur att jag har en liten kattkompis som ligger på balkongen och tittar in på mig. Usch för att bli sjuk på sommaren!


En nöjd pappa när det nalkas lunch
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback