Design by Rania Rönntoft

Nog är vi släkt alltid. Nära släkt

Imorgon är det dags för mamma och pappa att åka tillbaka hem igen. Hem till djur och lillebror. Och det har varit en riktigt härlig vecka. Fylld av mat, skratt, sol, hav, glädje och hjälp i vardagen. Någon som plockar undan diskmaskinen eller går ut och vattnar innan jag ens insett att det är torrt hos rosorna. Någon som pysslar om en och någon att bli småirriterad på. Men egentligen blir man inte ens irriterad, för det är ju så de är. Mina kära föräldrar.


Tror nog att jag ser en likhet, trots allt.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

haha det gör jag. Just hur de ser ut på den där bilden så ser jag mkt av dig i dem båda :D eller.. mkt av dem i dig? hm

2011-07-26 @ 01:14:31
Website: http://raniamaria.eu/blog

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback