Design by Rania Rönntoft

Bienvenue en France

Ett år har gått sen sist. Och inte mycket verkar ändrats. Bilarna kör fortfarande som galningar på vägar vi inte ens skulle drömma om att köra på i Sverige. En blond flicka väcker fortfarande lika mycket uppmärksamhet varän hon går. Havet är lika strålande blått och underbart. Waynes är fortfarande our place in Nice. Pain au cholat, ostar, rosé och färska grönsaker från marknaden. Ja livet är sig likt sen sen, och det är härligt.

Skillnaden, någon att bo med, välbekanta områden. En medvetenhet om fransmännen och ett umgänge att kalla mitt. Det är ännu bättre. En känsla av att komma hem.


Utsikt från balkongen
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

härligt härligt, att det känns som hemma. Du passar in där :) utöver din hårfärg dårå... haha!

2011-06-30 @ 10:29:42
Website: http://raniamaria.eu/blog

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback