Design by Rania Rönntoft

Dödskallar, pantflaskor och mängder av kaffe

Total förvirring. Det är mest det som funnits i mitt huvud idag. Inte tankspridd, definitivt inte. Tanklös snarare, och dessorienterad och förvirrad på det mesta. Men det har gått ändå! Och vart en härlig dag på jobbet. Glada barn som letat efter en fantastisk skatt, trefika ute i solen (!) och allmänt flyt i förrvirringen. Nu ska jag ut och gå en sväng och se om jag komemr till nån klarhet. Nämnde jag förresten att jag glömde svänga upp på motorvägen när jag skulle hem, vilket jag insåg först då jag hamnade på Statoil. Och förvånat undrade hur jag kommit dit. Men sedan flöt det på. Nu, som sagt, ut i skymningen med hunden min!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback