Design by Rania Rönntoft

En rosa morgon i dimman

Utanför fönstret märks det att oktober är på ingång, dimman ligger lånt nedanför hustaken och den utlovade helgvärmen och solen är sedan länge bortshasad av en större kraft, hösten. Istället för att åka ner till simhallen lyssnade jag på en värkande kropp och åkte till city. För att sedan hamna vid frukostbordet, där jag sitter nu.

Och snart ska jag städa lite innan det är dags att bege sig ner till stan och ta ett varv, se vad som går att finna idag.

Djuren sussar sött och vad skönt det är att sitta i lugn och ro med kaffekoppen, för att jag vill det helt enkelt.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback