Design by Rania Rönntoft

I mitt barndoms kok

Hemma!
 
Oppnade dorren till det lilla huset I Bramhult igar eftermiddag. Huset dar min mor och far bor, dar en vit vovve haller till och en gra liten tiger vaktar omgivningarna. Utan att nagon visste kev jag in och overraskningen var total. Och fantastiskt mysigt.
 
Hela kvallen igar var prat, mys, mat, musik och gladje.
 
Sa nu I Sverige en manad. I losgodiset, kanelbullen och knackebrodets land.
 
 
Det sannaste budskapet I familjens kok.
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback