Design by Rania Rönntoft

Målarmäster, grävlingen och superpudeln

För nu lite drygt en vecka sedan, tisdagkvällen förra vecka mer exakt åkte jag och mamma ut till torpet för att där ha två heldagar av arbete och mys. Och vilka dagar. Att bara få vara med mamma och Scotty ute i denna fantastiska miljö så långt från stress och måsten, men ändå med så mycket liv och rörelse, mit i lugnet. Att sedan dessutom vara där för att måla och jobba med huset gjorde ju det hela ännu bättre. Fantastiska två dagar.
 
 
 
 
Före och efter på dörren, ser ni någon skillnad? Den vita färgen är inte målad ännu på efterbilden, så det får ni ha överseende med.
 
 
 
 
Fikapaus i köket.
 
 
 
 
Så blev det en och annan promenade med en lycklig vovve, och två lika lyckliga kvinnor. En glad dotter och hennes mor. Fantastiska dagar och fortfarande lite lyrisk glädje, får nastan energi bara genom att titta på bilderna igen.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback