Design by Rania Rönntoft

Fnisserianfall

 
Kanske ar liiite overtrott/overskottenergi I en riktigt salig blandning, men kan inte sluta skratta at detta. Ar inte pa tjuvlyssnat.se och kan bara inte sluta skratta at denna. Helt omojligt. Sa nu maste jag ta mig ut till koket och hamta en trasa, har namligen kaffe pa hela golvet. For ja, jag spottade ut det I rent skrattanfall nar jag laste. Om ni inte tycker det ar lika roligt som jag, kan jag rekommendera en sockerkick nar din kropp ar sa slut att det inte finns nan enegri till att utnyttja sockret. Sen lovar jag att ni skrattar gott. Eller se om ni hittar nan annan som ni skrattar mer at kanske.
 
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Anonym

helt ärligt talat kör jag hellre på folk än manuellt säger plingeling, fyfan jag dör också nu, hahahahahahah

Svar: Erkann! Tankte pa dig nar jag skrattat klart efter typ en evighet och da borjade jag skratta igen ;)
Emmie Roos

2013-03-23 @ 01:19:40
Website: http://annacc.blogg.se

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback