Design by Rania Rönntoft

Mina stackars sma fotter

 
AAAAAJ!!!!!!!!!!! Har gar jag bara snallt och lugnt i lugnan ro, fran framsidan av huset till baksidan. Och krockar lite latt med en sten, nuddar sadar pyttelite med foten ni vet som latt hander nar man ar ouppmarksam pa stegen man tar. Eller det var rattare sagt vad jag trodde tills jag kommer in och ser min fot. Blode over hela foten och det bara fortsatte rinna. Och rinna lite mer.
 
Denna morgon har jag studsat runt mer eller mindre pa en fot da det gor sa rackarns ont sa fort den lille tan ror sig. Och att rengora det, ischa!! Tur att jag bor vid ett stall dar det finns lika mycket platser, bandage, desinfektionsmedel, smorjor, salvor och annat antibakteriskt. Om det bara inte sved. Far bli att aka ner till havet, ga i vattnet och hoppa upp pa en fot tror jag, for att undvika sand och ha rensat med saltvatten.
 
 
 
 
Sa nu ar jag lite ynklig igen, précis nar resten av kroppen, huvud, revben och till och med mina tankar borjar lugna ner sig och ma bra. Men vad ar val ett sar pa foten, om inte retsam bebissmarta?
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

tack för denna ack så mysiga bild precis innan man ska äta... ;)

Svar: Haha var glad att jag inte lade upp en bild pa innan det var tvattat och rengjort ;)
Emmie Roos

2013-03-04 @ 18:53:22
Website: http://raniamaria.eu/blog

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback