Design by Rania Rönntoft

birthday girl

1:a maj fyllde mormor min 85, och idag var det dags för firandet av den gamla, men väldigt pigga damen. Och säg det släktfirande utan släktfoton. Så först ut mormor, och sen mormor + barnbarn. Och som alltid är det lika enkelt att få alla att stå still och se normala ut. Och då är vi ju faktiskt inga barn längre. Eller? Vilket fall, här kommer lite bilder.
 
Och jag vilar nu ut mig i soffan glad som alltid efter att sett min släkt en liten stund.
 
 
 
 
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback