Design by Rania Rönntoft

raniboo

 Kan ni tänka er vad som hände när Cecilie var på väg hem? Rania, min fina fotograf och vän sedan gymnasiet var påväg ner till Göteborg från Stockholm. Så när en åkte hem fick jag en annan att leka med. Så fram med lite mer vin, låt skrattmusklerna jobba igen och nu ni, PRATDAGS. Vad har hänt, vad har inte hänt? Varför? När? Vem?
 
Mötte upp henne runt 7på söndagkvall och runt 6på måndagmorgon la jag mig för att sova i soffan och hon gick in i sovrummet, för att bara några timmar senare vakna upp och prata igenom igen. Lyxigt!
 
Här kommer tre mörka och halvsuddiga bilder på min fina Rania.
 
 
 
 
 
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

Iih det var så kul!! Men högstadiet? Önskar vi känt varandra så länge men... Det har vi ju inte lilla toka, vi började i samma klass på gymnasiet ;)

Aaaah-aaah-aah... ... yaaay!

Svar: jaduu, varifrån fick jag det? hahaha, nu står det rätt iaf :P
Emmie Roos

2013-05-12 @ 10:15:13
Website: http://raniamaria.eu/blog

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback