Design by Rania Rönntoft

ett nytt kapitel

Då var jag tillbaka i Sverige. Inte på besök utan på riktigt. Känns skönt nu när jag väl är här, men konstigt att greppa. Antar att man får packa upp och låta det smälta in och springa runt till allt och alla och lite sånt först. Sen är det bara att se vad sommaren och hösten har att bjuda på! Längtar redan! Men först ska jag sova. Varit en intensiv och lång sista tid, lång som i alltför få timmars sömn, för att ta tillvara på de få timmar som var kvar. Men nu kan jag sova ut, och ska så göra.

Ska först bara säga att jag idag suttit fast i tullen på Landvetter i 3timmar. Allt pågrund av min lilla katt och franska veterinären. Men det är en lång historia, allför lång om jag vill ha min sömn nu. Så den får vänta tills kroppen och huvudet vill sammarbeta.

Natti!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

hoppas du fått sova ut och sova gott :) Dags att börja skriva i din riktiga blogg igen med du D:

2010-06-22 @ 09:51:30
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback