Design by Rania Rönntoft

Dränkt katt

Så, nu är hela dagen avklarar och jag är nyss urkommen ur duschen, med ett dyblött hår i hela ansiktet, en hosta som inte är av denna värld och en kropp som skriker av trötthet och smärta. Så det blir bums ner i sängen för mig. Men haft ett trevligt andra jobbpass idag och får hoppas att jag orkar med morgondagen. Sen ska jag krypa ner mig i soffan imorrn eftermiddag och kedja fast mig där. Undrar hur det kommer gå... Men jag måste vila. Måstemåstemåste. Försöker ha det som mantra just nu. Vila.

Så godnatt på er alla.



Just det, som tack för vår fina arbetsinsats fick vi varsin chokladask från cloetta (det som från början var tänkt som priser till barnen). Sweet!

"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

Bra mantra på sankskrit: Ham-sa [haam-saah uttalas det typ]. ham på inandning och sa på utandning. betyder "I am That"

2011-02-10 @ 21:58:11
Website: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback