Design by Rania Rönntoft

On the road again

Då var man på resande fot igen. Knappt hunnit packa upp, eller rättare sagt, det har jag inte. Tvättstugan är fortfarande helt smockfull av både tvättade och otvättade plagg, och hela mitt rum är i, enligt mig, organiserade högar. Men inte blir det att fixa något mer på det under helgen, nu sitter jag nämligen på ett tåg som ska ta mig mot Stockholm över helgen. Där ska jag bland annat träffa på den här filuren.



Riktigt vad som händer under helgen vet jag inte, det får vi se på söndag, när den är förbi, men ska bli himla kul! Så länge klarade jag av att varar lugn och stilla på ett ställe. Ses på måndag igen Borås!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback