Design by Rania Rönntoft

Nuså

Min helgpaus sträckte sig visst över en hel vecka. Där ser man. Jobb, kattflytt, simning, fredagsfika och lite annat smått och gott har hunnits med. Och nu firar vi att jag är tillbaka här och att det snart är lördagkväll med en lista.

1. Vad heter du? Emmie
2. Ett ord på fyra bokstäver: Elak
3. Flicknamn: Elin
4. Pojknamn: Emil
5. Yrke: Engagerad elitsolad
6. Färg: Elfenbensvit
7. Klädesplagg: Elvine
8. Mat: Ekollon
9. Sak i badrummet: Enbarr (luktar såå fräsch, try it!)
10. Plats/stad: Etiopien
11. En orsak att vara sen: Elen har gått sönder
12. Något man skriker: Eyyyy!
13. Film: En dag
14. Något man dricker: Egengjord saft
15. Band: EMD
16. Djur: Ekorre
17. Gatunamn: Envägen
18. Bil: Edonis (wikipedia)
19. Sång: Eloise
20. Aktivitet med mer än en deltagare: EM (europeiska mästerskapen)

Laters!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback