Design by Rania Rönntoft

Dagen som gått hittills

Denna lördag började med att säga hejdå till Rasmus och Jennifer som vart på besök hos oss. Eller rättare, den skulle börjat med det, men istället sprang jag och Rasmus runt och knackade på hos grannarna då någon parkerat rätt framför deras bil. När vi väl hittat rätt och fått honom att röra sig ut mot bilen och flytta den var det dags för dem att bege sig på riktigt.

När jag kom inhostandes i huset igen gav Marcus mig utegångsförbud på grund av gårdagens astmaattack och dagens kyla -33. Alltså började vi småplocka lite här hemma, röja och fixa. Sen la vi oss raklånga i sofforna och det var dags för Vampire Diaries.


Rastlös som jag är dröjde det dock inte länge innan jag sprang in i köket och slängde ihop lite paj och chokladsnittar. TIllbaka till tv-soffan och sen sprang Anna in en sväng. Och det är dagen än så länge. Snart ska det klippas lite hår och ikväll ska vi till Anna och äta middag med henne och Lisa som kommer över!



Myskläder på både Marcus och Anna


Päronpajen
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

sv: den såg sjukt rosa ut, vet inte om "körsbärsröd" är så mycket bättre dock, men bra present av Marcus, han verkar känna dig rätt bra ;D Saknar dig varje dag! <3

2012-02-05 @ 18:05:33
Website: http://raniamaria.eu/blog
Name: hon med myskläder

jag är snygg!?

2012-02-05 @ 18:37:32

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback