Design by Rania Rönntoft

Aventyret fortsatte

Tror ni att det foregaende inlagget var allt spannade vi hittade igar, tank om! Efter att i forundran vandrat runt ett tag hoppade vi sa in i bilen igen och aventyret fortsatte. Och efter kanske 20minuter i ingentsans dok det upp en pub. Mitt ute i absoluta nothing. Sa dar var vi ju sjalvklart tvungna att stanna och ta en ol, for sakens skull liksom. Visade sig vara en bikerspub, mycket skagg, muskler, lader och Harley Davidssons.
 
 
 
Puben ser ni ovanfor, och nedanfor hur det sag ut nar man satt vid puben. Alltsa boktsavligen ingenting annat an landskap.
 
 
 
 
Och vad som mer fanns var en led. En led jag inte hade en aning om existerade. Fran Albany i soder till Perth i norr kan man vandra. En stracka pa 95mil som beraknas ta ca tio dagar. Med kartor att hitta pa de flesta turistinformationer, dar vindskydd, hostel, affarer och taverns ar utmarkerade. Vilket innebar att man inte behover bara pa sin mat.
 
Sa nu har jag en till sak pa mina lista att gora innan jag lamnar WA. Ska bara hitta promenadsallskap, killarna var inte riktigt lika lockade av vandringen som jag. Hjalpte inte alls att jag poangterade att det var flakt landskap eller att man inte behover lager pa lager av klader. Hjalpte inte alls faktiskt, konstigt.
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback