Design by Rania Rönntoft

Man tager vad man haver

 
Harom dan var jag saaa himla sockersugen, men orkade VERKLIGEN inte aka in och handla nat! Usch vilken onodig anstrangning. Men vilken himla tur att jag tittade in pa en av mina favoritbloggar, Sota saker, och dar fanns ett recept pa 5minuters brod. Och da tankte jag pa pinnbrod, och langtade efter filmjolk en halv evighet eller sa. Nar min filmjolkslangtan var over kom jag pa att undra om man inte kunde gora dessa sota och efterrattsaktiga istallet. Sagt och gjort, fram med min mangoyoghurt och honung.
 
 
 
 
 
 
Receptet jag kom fram till blev sahar;
 
2dl mjol
1dl mangoyoghurt
Nagra nypor salt
En redig mangd honung
Lite mer salt.
 
In i stekpannan med massa olivolja och vanda lite titt som tatt. Resultatet? Fantastiskt! Skeptisk? Sa var jag med, tills jag smakade och knappt kunde fa nog. Latt nagot av det fiffigaste jag nagonsin gjort nar sockersuget blev alldelles for galet hogt, och detta bara med hjalp av yoghurt och honung, genialiskt!
 
 
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback