Design by Rania Rönntoft

Min fodelsdags helg

 
I lordags vart jag annu aldre. Inga graa har an, men ganska sa manga vita efter att jag kom ner hit till solen i Australien. Och vinterbarn som jag ar hoppades jag lite smatt pa att snon skulle komma. Som den alltid gor pa min fodelsedag. Istallet var det 39grader varmt, solsken och vindstilla. Riktigt bra forutsattningar for dagen med andra ord. Och battre skulle det bli. Tuff dag pa jobbet, mycket att sta i och himla massa hastar att rymma ut ur sin hagar, braka och vara allmant jobbiga. Men efter ett tag var den formiddagen klar och det var dags att ata tarta och oppna paket! Fatt bade fran Sverige och fran min chef, vilket jag inte vantat mig da hon skulle bjuda pa middag pa resturang senare pa kvallen.
 
 
 
Tog ett fodelsedagsdopp i havet, och det var varmt. Varmt och skont och hajfritt. Pa kvallen akte vi sa till puben, motte upp de andra och var ett glatt gang pa 8stycken. Uppkladda och fina dagen till ara. Och god mat var det! Samt att det blev champagne, mycket champagne. Blev sedan upphamtad av irlandarna och festligheterna fortsatte.

Sondag var jag ledig och njot i solen pa formiddagen, gomde mig inomhus fran varmen med datorn pa eftermiddagen och sa var det dags for barbeque nar kvallen kom. Och detta ar fortfarande i borjan av februari. Knasigt!
 
 
 
Kanns riktigt riktigt fint att vara 24 i alla fall. Sen far vi bara hoppas att det blir allt vad man kan onska sig av det sista aret innan man ar mer trettio an tjugo.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback