Design by Rania Rönntoft

Kalla det nyarslofte om du vill

 
Med en laptop med bara engelska bokstaver och over ett halvar i Australien ar det dags igen. Ska ta mig i kragen och skriva ner min vardag och mina hitta pa har bland papegojjor, kangurur, aussies och hajar.

Sa hur summerar man mer an ett halvar? Ett halvar det dessutom hant valdigt mycket pa. Bade gallande yttre och infre uppleveser och min ressjal har stillats for tillfallet. For tillfallet.

Sa kommer lagga upp en hel del inlagg om min vardag nar jag forst kom hit, nar jag reste till snon, min resa efter uppbrottet och hur jag egentligen hamnade i ett galoppstall med massa fina tavlingshastar. Kanske kommer en av de klassiska nyarslistorna ocksa, bara for att gora det lite enklare for mig som inte skrivit pa ett tag.

Men nu vet ni, jag ska bli aktiv har igen. Forst ut och ta in hastarna ur hagen, sen borja skriva.
 
 
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Jenny

jaaaaaaaaa!!!

2013-01-23 @ 20:21:14

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback