Design by Rania Rönntoft

Glad Pask

Hoppas ni alla far en riktigt fin pask med allt vad traditioner, eller icke traditioner kan tillfora. Oavsett hur ni firar eller inte firar hoppas jag att ni njuter av ledigheten. Det kan jag lova er att jag gor.
 
Min kropp har gatt in I nagon form av "kan inte rora mig, och det ar jatteskont att titta pa film I soffan". Fast med det sagt har jag varit ute tva natter I rad nu har I Melbourne. Och kan inte saga for manga ganger hur fantastiskt harligt det ar att vara I en stad igen. Att se manniskor overalt, att fa bry sig om hur man ser ut nar man gar ut genom dorren. Att kunna ga vilse mitt I smeten I city. Ljudet av bilar, manniskor, lukt av asphalt, avgaser och matos I salig blandning med parfym. Har saknat det! Att kunna ga I timmar for att valja café eller bara strosa fran affar till affar.
 
Nu lite mer kaffe och kanske en film, sen far jag val ta mig ut och titta pa lite folk.
 
 
Glad Pask!!
 
 
Kande att kycklingarna bara var tvungna att dyka upp har med, I vanlig paskordning. Mina gamla fluffkycklingar.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Malin Aurora

Åh jisses så söta!

Svar: visst ar de!
Emmie Roos

2013-03-31 @ 12:47:41
Website: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback