Design by Rania Rönntoft

Packa pappas packsack

 
Eller hur var det nu? pappas kappsack ska det nog vara egentligen. Fast I detta fallet rakar det vara min ryggsack som ska packas. Vilket innebar att mitt rum ska tommas. Och det ar lattare sagt an gjort. Eller ja, att tomma det gar val an. Men att krympa ner det till 20 kg I ryggsacken...hm.. Nackdelen med att bosatta sig ett litet tag pa en plats, det ar sa latt att kopa pa sig klader. Fruktsansvart enkelt rent utsagt. Sa nu ar det dags att ta itu med det har. Det mesta ar redan ute ur garderoben och har blivit utplaserat pa golvet. Organiserat? Inte det minsta. Kaos? Bata lika mycket som alltid. Men jag borde val kunna dethar med att packa allt mitt pick och pack snart kan jag tycka. Och aker ju faktiskt inte forran pa tisdag, sa har ju imorrn pa mig ocksa... Jag menar om vadret blir for fint och stranden for lockande eller om det inte blir sa varmt och man kan ta en springrunda I bushen. Eller om det blir sondagslunch I Bunbury eller kanske en kaffe I Busselton. Jag menar, det kan faktiskt dyka upp saker som gor att det bara inte GAR att packa, stada ur eller tvatta bilen.
 
 
 
 
 
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

lycka till med packandet!

Svar: Tack! :)
Emmie Roos

2013-03-24 @ 09:19:16
Website: http://raniamaria.eu/blog

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback