Design by Rania Rönntoft

snurra min jord igen...

Jag är trött. Varit en jättehektisk men ohygglit kul dag. Jobbat nära tio timmar, inte suttit en sekund innan 18.30 och haft allmänt kul och sprungit runt. Två hundar i köket och härlig stämning. Nu väntar fix i bokhyllan, då jag köpte tre som "lådor"  i ett av stånden här, fick dessutom rabatt på 2 euro. Sen blir det sängen om jag ska orka jobba imorgon med.



Lådorna




Egopic bara för att


Hoppas ni alla har haft en jättehärlig lördag och får en toppenkväll!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback