Design by Rania Rönntoft

reflektion

Då jag ju inte längre är i Frankrike finns inte direkt tanken med denna blogg längre heller kan tyckas. Och istället för att främst berätta om min vardag i Borås har jag därför tänkt att dela med mig av tankar, reflektioner, funderingar, jämförelser och annat som kommer så här allt efter som. Blir dock ingen idag, men kanske imorgon om jag hinner med mig själv. Ska ju till optikern och då bara Måste man passa på att ta ett varv i stan.
Vilket jag även gjorde idag och införskaffade massa härliga reafynd. En av fördelarna med Borås. En stor fördel.
Men innan jag börjar berätta om vad jag gjort ändå så avslutar jag för dagen och kanske skriver en lite reflektion istället. Men nu sätts det punkt för detta inlägg. Nästan. För måste bara säga att min katt är i landet, men är stressad. Fast hon ska nog vänja sig snart vid att inte längre vara ensamkatt får vi hoppas.
Nu, vi hörs!
Cherioos!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Anonym

Då får vi kanske fixa ny header/design där de ej står att du är i frankrike, synd bara att adressen också är det..

2010-06-30 @ 10:11:57

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback