Design by Rania Rönntoft

Från arbete till arbete

Då har jag jobat en hel dag och gått över förväntan. Hostat och kraxat en del och fått "God bedring" från en pappa. Men utom det och ont lite här och där, trötthet och smågråtande barn måste jag säga att jag är nöjd med första delen av dagens arbete. Och nu är det snart dags för nästa, time to work for Vacation Club. Det blir jag, Jenny och Nayna. Så nu ska jag slänga i mig mitt kex med marmelad och bege mig iväg igen och sen blir det nog sängen när jag kommer hem.

Ciao!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback