Design by Rania Rönntoft

Let's move

DÅ har jag snart varit hemma i Sverige i två månader och vilat upp mig, umgåtts, njutit och haft det allmänt skönt. Fast väldigt rastlöst, föga förvånande. Nu är det dock snart slut på livet i Borås och snart sitter jag återigen på ett plan ner mot Nice. Vad jag längtar! Nere väntar redan Cecilie på mig och när jag väl kommit ner flyttar hon in till mig och vi kommer att spendera två härliga sommarmånader i Cagnes sur Mer.

Så, låt den franska sommaren komma! Je la manque, beaucoup.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback