Design by Rania Rönntoft

Såriga ben och vita ränder

Idag har det rensats ogräs! In i rabatter, med shorts, bikini och trädgårdshandskar. Det var varmt vill jag lova. Men resultatet ska man inte klaga på, förutom att jag rev sönder mina ben så fruktansvärt när jag skulle kapa grenar på träd och buskar. Men mödan värt när jag runt 2tiden går ner till havet med Cecilie och dyker i vattnet. Helt underbart! Detta följs av tre timmars solande/sovande/läsande/pratande på stranden, samt en magnum white på vägen hem. Och trots att jag var duktig och smörjde in mig har jag minnsan blivit en grad mindre vit. Lång väg kvar till brun, menmen. Nu ska här spelas monopol ute vid poolen till ljudet av fågelkvitter och syrsor.



Cherioos!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Annie

Vad härligt att ni är tillbaka!! Hoppas du får en underbar sommar, hälsa allt och alla från mig ;) Många kramar

2011-07-09 @ 22:14:05
Website: http://anniesterckx.blogg.se/

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback