Design by Rania Rönntoft

Results

Japp, lite av mina dagsplaner har så förverkligats, kommer ett inlägg om det snart, till hjölp åt kära lilla mamma. Även insett att det är ohyggligt tråkigt att vara hemma, skönt att linus är här med. Annars hade det varit kört.

Först blev det en morgon/förmiddagspromenix för att komma ut lite och se hur mycket krafter jag börjar återfå, vilket var väldigt härligt, men nu tvingas även jag stå ut med det faktum att allt töar och regnar bort. Allt. Och då är vi bara inne i mars än så länge Undrar hur detta ska gå..



Efter promenaden hade jag visst lite energi kvar, och framför allt sockersug, så åt en apelsin, bytte om till mjukis och sedan blev det finfina choklad och cheescakemuffins som avnjöts med kaffe och en ledig Linus.




Och efter detta insåg jag att det var dags för lite lunch and Voilà! Äggamackor it is!



Och det är ungefär det dagen har haft att bjuda på hittills. Ett snabbbesök av Sams familj och några klipp från Flight of The Concord med Linus. Nu ska jag se om min tvätt har torkat eller om jag ska ut i regnet en sväng, inte sugen att gå i detta väder, men sugen på att röra mig lite mer.

Ha Det!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Maximilianirmelin

Great Site thanks

2012-07-12 @ 09:51:22
Website: http://maximilianirmelin.blogcheapster.com

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback