Design by Rania Rönntoft

Att underhålla en sjukling

Jag mår bättre! Snurrar bara lite när jag böjer mig och febern är näst intill borta. Halsen och hostan gör som vanligt alltid lite som de känner för, men det är inte mycket att fästa sig vid. I vilket fall, rastlösheten har varit ett faktum. Så här kommer bilder över dagen. Hur man anstränger sig lite lagom när sjukdomen är ettrig och kroppen är trött.


Dagen började med en promenad i sol och kyla, lika bra för kropp som för själ. Och vem blir inte friskare av lite frisk fjälluft (mina lungor räknas inte)?









Rimfrost i håret. Och lycka i själen.



Blev lite bullar bakat.



Och dags att plugga lite inför kursen nästa vecka.



Under tiden jäste foccacian och recepetet och inspirationskällan finner ni här. Precis exakt samma känsla som när man kommer ur bageriet med en nybakad varm baguette. Samma fantastiska smakupplevelse i något så enkelt som ett vitt varmt bröd. Olivoljan förde dessutom med sig en doft av rivieran.


Så nu ska jag väl återgå till att läsa lite skidteknik och fysik i väntan på mr Andersson.

Imorrn är jag frisk! Bara så ni vet!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

åh härligt vääädeer och frost i håret <3 foccaccian ser apgod uuut!

2012-01-11 @ 22:00:46
Website: http://raniamaria.eu/blog

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback