Design by Rania Rönntoft

Fredag den 13:e

Otursfredag you could say. Fast inte för mig hittills i alla fall. Det enda ortursmolnet idag har varit blåst, blåst, blåst och ännu mera blåst. För att inte säga storm. Var har man kunnat åka idag? Jo, i barnområdena och västhavet. För inte ens knappen upp mot toppen var igång. Allt på grund av lite vind. Eller som sagt, ganska mycket.


Men egentligen gav det mig fördel på eftermiddagen, för då skulle jag jobbat med en tävling vi har här varje fredag och som är öppen för allmänheten. Fast på grund av vinden och stängda liftar blev det inget av tävlingen. Vilket innebar att vi istället sprang fram och tillbaka med banderoller, funderade ut hur det ser bäst ut att ha det och skrattade och log i största allmänhet. För trots att det blåste lyste solen, och i goda vänners lag är det svårt att vara ledsen. Okej, jag erkänner, jag är överlycklig över att inte vara hemma längre. Trots att jag hostar, fryser och har ont i halsen är det så skönt att göra nånting. Att vara bland folk och i snö.

Nu har jag fått skriva av mig lite och det är dags att hoppa in i duschen. För snart ska vi gå över till Anna och Anna.

Cherioos!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback