Design by Rania Rönntoft

I fredags

Trots många försök har jag inte lyckats, det gjorde istället febern. Så nu ligger jag här i soffan, halv sovande och kollar på min favoritfilm från barndomen "Heidi", vilken glädje att den går på tv! Fast egentligen vill jag bara vara frisk.


Så lika mycket för att uppdatera som att glädja mig själv kommer här lite bilder från i fredags då vi hade fadderfest med skidlärarna. Så en kort summering av fredagen. Direkt efter jobbet satte vi som höll i denna festen oss ner och gick igenom planerna för kvällen. Samlades så en timme senare och då var det dags att dela in alla i lag, för att hålla koll på ens lag fick alla sminkas till och bli lite manligare.





När alla var lite vackrare än innan bar det av mot afterski. Och när vi dansat oss trötta och svalkat våra törst lite bar det ut i barnbacken för lite tävlingar lagen emellan. Stafett, snöbollskastning och annat smått och gott stod som tävlingar. Därefter blev det korvgrillning, dusch och ombyte och vi fortfatte inomhus med lite mer tävlingar och lekar innan det var dags att återigen bege sig mot Kiken, nu utan skidkläder och skägg.

En härlig kväll helt enkelt.





Ju suddigar ju bättre. Det är vad hört i alla fall.
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback