Design by Rania Rönntoft

Ledig måndag

Måste säga att detta år börjar väldigt bra. Igår var en lugn dag med massa soffprat, lite promenader, pizzaätande och allmänt jättechill söndag. Och idag har det fortsatt lugnt. Lekte med världens sötaste valp imorses, vilket resulterade i att min morgonpromenad aldrig blev så lång, men desto gladare var jag.

Upp i backen och åka lite lagom en timme eller två sådär, för att sedan ta en kaffe och åka hemåt. Vädret var perfekt, -2 och jag begav mig ut och sprang. Gick grymt mycket bättre än jag förväntat mig vilket var riktigt, riktigt skönt. Och så var det dags för pizza igen, nu med hela skidskolan. Den så kallade måndagspizzan vilkrn är en traditon här bland skidlärarna på Idre.

Och där var mina två dagar i detalj, men utan bilder. Det enda som återstår att tillägga är hur sjukt mycket jag saknar mina djur just nu, och framför allt min vita lilla pudel. Som jag vill gå långpromenader i snön med min älskade hund!

Som sagt, här var texten, nu ska jag koka lite te!
"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback