Design by Rania Rönntoft

Bara 9 timmar kvar

Så kom en vecka till utan pjäxor, och denna morgon fick jag nog! Så sagt och gjort, efter morgonmötet på jobbet gick jag till receptionen, bokade en tågbiljett, gick vidare till Ica, köpte lite färdkost och satte mig sen på en buss. Så nu är jag Påväg till Borås.

Vet inte riktigt hur det gick till egentligen, men så kan det gå. Hemma runt 10 ikväll och då väntar kvällspromenad, sen får vi se vad morgondagen bjuder på och på onsdag åker jag hem igen.

Nu är det bara 30min kvar tills jag får hoppa av bussen och byta mot tåg, skönt att få röra sig lite.

Tur att det finns lite kläder kvar i Borås som är mina, för i min väska har jag underställ, hestrahandskar, mössa, en buff, skidsockar, plånbok, hörlurar, bok och lite fika. På mig har jag mjukisbyxor och hoodtröja samt skidjackan då. Var ju liksom inte meningen att jag skulle hemifrån, eller ens bort från fjället. Men Marcus hann ja pussa hejdå på och det är ändå det viktigaste kan jag tycka.

"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback