Design by Rania Rönntoft

Dags för första tåget

Okej, jag inser det också, men ni får ha överseende med mig, blir resan oplanderad och lite bara sådär med det jag har på mig och råkar ha i närheten av mig får bloggen fungera som tidsfördrift. Så här kommer dagens tredje inlägg. Och nu är jag i mora, sitter på tåget och väntar på att det ska börja rulla, och om en och en halv timme förväntas vi vara i Sala och då är det dags för byte igen.

En borste hittade jag också i min väska! Och det behöver mitt trollhår om man säger så, nu när man varken kan ha mössa eller hjälm längre. Fast tro inget annat, det är inte lite tydligt att jag kommer från fjällen, för att inte säga uppenbart. Menmen, svårt att ändra på. Nu är det för övrigt bara 7 timmar kvar tills jag är i Borås om allt går som det ska.

 

 

 

 

"Ingen använding av mina bilder utan min tillåtelse!"

Kommentarer
Name: Rania

vad långt hår du fått!!! O:

2012-03-19 @ 23:33:27
Website: http://raniamaria.eu/blog

Kommentarer uppskattas:

Tack för att du läser min blogg! Jag uppskattar verkligen att du kan undvara några minuter
för att lämna en kommentar nedan. Jag lovar att svara så fort jag kan.


Namn: (valfritt)
Kom ihåg mig

Mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback